todays date

2011.06.15

Idag blir det nog en liten utflykt med syster och mor, en raid på stan och kolla lite onödigheter:) Kanske blir ett besök hos några bekanta också som fått föl för någon vecka sedan. Riktigt söta tinker (eller är det irish cob?) ;D
Ikväll blir det förhoppningsvis visning på en lägenhet, får se om det kan vara något för oss..

Vi har hunnit med ytterligare ett kurstillfälle till mh1:an. Figurantkurs till mentalbeskrivning för hund. Vi testade några hundar med några enkla övningar som hundmöten och ett "spöke", jätteroligt att se deras reaktioner.
Har även hunnit med att hjälpa till på en valpkurs, så härligt att se alla olika individer och lära sig mer om hund!

Igår och i söndagskväll var jag och Felux med pojkvän och tillika husse på golfbanan. Gick Bredareds första nio hål i söndags och resterande igår morse. Felux är en riktig goding att ha med sig dit. Han verkar ta det här med golfen på största allvar (precis som husse). Hihi.
Igår kväll var vi även och firade svågern (så gammalt det låter) på hans 27-årsdag. Då fick Felux vara hos en kompis. Ibland när man pratar om honom så låter det som att man pratar om ett barn, men bara så ni vet -jag ser inte min hund som en bebis utan för vad han är, EN HUND. (Vill jag tro i alla fall).

Jahaja, det här blev inget intressant...återkommer med något mer läsvärt -eller inte (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0