gammellivet

Måtte man aldrig bli så gammal eller sjuk att man inte längre kan ta hand om sig själv.. Fy så hemskt! Att hamna på ett förvaringshem där man bara skall finnas tills kroppen inte orkar med längre. Förvaring för vuxna som blivit barn igen. Efter att jag spenderat förmiddagen framför Uppdrag gransknings -vad hände sedan? Tar jag min hund och ger mig ut i friska luften för att förhoppningsvis gynna ett längre och friskare liv..

Helt galet spektakel pågår i lägenheten just medan detta skrivs. På något sätt har Felux lyckats få tag i en avlagd bh som låg och skräpade någonstans, på något sätt har han lyckats få axelbanden om benen. En hund med bh.. Kääära nå'n. Nä, nu får vi gå. Tjipp!

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0