träna sig :)

haha, så var det gjort.
till vissas förtret har jag köpt ett träningskort på friskis och svettis. förlåt linnéa bl a.
fast vissa andra blev glada, bland annat min ekonom. hahaha.

har varit där och invigt idag. får hoppas att det inte var sista gången.
jag och crosstrainern ska bli bästa vänner. åh, känner hur slim man blir av att bara titta på den (nästan). :)

nä, men nu måste jag äta lite frulle. .
annars står det jobb och kvällsvecka på schemat..
på kollektivets schema har det kommit upp en liten peppbild. det är jag och hannis som har satt upp vårt mål.
hahahhah, en bild på brittan. jösses, pepp pepp. så snygga ska vi bli. vi är faktiskt redan där (alltså i snygghetsgrad :P ) nu är det bara fittigheten som saknas. fast den finns också, vi kan vara riktigt fittiga. fast jag menar typ fittig som i fit.
"jaja, jag vet vad jag menar". anden i lottoreklamen.


fast det är nog ingen som läser min blogg. eller?


hahhaha.
 <3

pusspuss / glad m

Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

Hehe..det var på tiden att du tog tag i din fittnes. Jag menar, jag trodde inte det kunde bli mycket värre i augusti när jag först träffa dig men märkte ju med tiden att jag hade fel ;)



Ha det super...kramar!!

2009-03-13 @ 05:20:52
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0