tjipp tjopp gummisnopp:)

på lördag bär det av på sexparty hos linnéa. det ska bli spännande!  hehe

idag har jag vart på jobbet och jobbat mig och sedan blev det en promenad i det vårgråa borås.
wonderful.
hem och vila en stund med nya boken och sedan iväg till Friskis för träningsomgång numero två på gymet!
gott, då blev det mer än en gång iaf.

det är roligt, för hannis har hittat hem igen och hon har med sin nyfunna vän. trevligt :)
jag är inte så bitter längre.. inte så himla i alla fall.  iaf iaf iaf iaf iaf.. oj, förlåt.

jag är lite nyfiklen på blondinbellas blogg, men kan inte sänka mig till nivån att besöka den och
ge henne ännu en sidvisning i statistiken. tvififan.
usch.

sms är trevligt, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0