på promenad genom stan

idag har jag varit nyttig som attan.
kom hem, städade hela lägenheten.
damsög och plockade undan och var till och med på återvinningsstationen och slängde massa källsorterad shiet. det är ju fint med källsortering och så, men fy vad skiten tar plats och vad det är jobbigt att åka och slänga det. så mycket lättare att bara smäcka ner allt i soppåsen. hum, att vara eller inte vara duktig.
fast jag är ju ganska duktig av mig.

hihi. hade världens mysigaste samtal över internet och sedan bara det av till linnéa. vi hann ta oss en go promenix runt halva stan, med tyngder på bena och allt. vet inte allt vad vi har att prata om, men pratara det gör vi i alla fall och sedan var vi och handlade kvällsmat och myste lite framför tv:n. jag somnade tyvärr så missade project runway som jag gärna ville se. hehe. nu har jag kollat lite facebook och så.. fått min dagliga dos dator. t o m uppdaterat bloggen. det var värst! i morgon ska jag till kusen och ta mig en tur. det blir trevligt. funderar på att sova hemma hos mor och far sedan. jag längtar lite efter dem. thihi, man blir aldrig för stor nog för att åka hem och mysa lite i soffan. jag borde dock laga mat, korv stroganof  står på min planering. får se hur det blir med den saken..

nu måste jag vila mig.
tjing tjong
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0