men för i helvete lars-olof

- Sen hade vi sån svensexa irl också då var vi ute på ett diskotek. Så är de nån snubbe som bara lackar ur på lars-olof för att han har alv kläder på sig. Lars-olof var så full så han snacka sims vettu, han prata sims språket "blblbl.." man fatta inte vad han sa vettu. men då var de sån tur vettu att då va nästan hela guilden där, vi är vana att jobba ihop, vi är vana att jobba ihop under pressade situationer. Jag tankar, springer in, så skulle lars-olof klippa till honom, men snubben var imun asså. Då fick ju lars-olof all agro, tar han lars-olof nu, då whipar vi.
 - Gjorde ni de då?
- Nä... Fan också var är min pläd jag fryser ju knäna av mig!

haha.. kärlek  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0