manusskript

hej hopp:)
då var det dags att sätta sig med manuset då. lära sig repliker och shiet. det är grejer det.
annars är jag väl sådär lite halvt på otopp idag. var väl inte fräsh som en nyponros i morse (bara nästan).

fredag: handlade sönder i göetet:D svingött. hjärtat fanns kvar, tro't eller ej. trodde det var stulet.. ? eller åtminstone kross?
har tvättat som en tok under helgen. . enda (eller ska man säga enda) som kvarstår är att ta ner skiten och vika ihop den och stoppa in den -kommer aldrig att ske. men jag måste.

utgång igårkväll, förfest med tjejorna och sedan träggan. igår kom vi in och det tog inte sådär jättelång
tid i kön. det var go musik igår och gött folk. dansade som den vilda jag är. det var roligt faktikst.
fast fick en liten dal vid kvart över ett-tiden. då ville jag gå hem, för jag var så trött.
men upp på dansgolvet där och fick fatt på några och svängde runt lite så var den tröttheten borta.

idag har vi flyttat tillbaka Kirre(hästen)  till vanliga stall igen. gött att ha ordning på grejerna igen.

annars är det väl inget speciellt på g..
eller jo, ska nog köpa träningskort i morgon.. och på lördag är det håkan. blir till att lyssna in albumen riktigt ordentligt nu under veckan, så man kan sjunga med i varenda låt :D
sedan är det bara åtta veckor kvar.. eller tre kvällsveckor på jobbet eller vad man nu vill räkna tiden i.. te  MAJ.
fiifaan va rôtet det är detta..
mjahaja.. skitsamma. det blir ändå ingen skillnad, även om jag tjurar.

fast det är bra på ett sätt för tiden räcker faktiskt till att träffa massa folk som man borde träffa fast som man inte träffar så ofta som man borde.. ja, det är bra.

har kirrat spotify idag också, det var roligt. razze hjälpte mig för jag har tydligen varit för trög för att
fatta att jag var tvungen att fixa mitt eget account först.. dumdumdum


"dra åt helvete"
"ursäkta, vad sa du?"
"ja, det är ett helvete nu".

m.

Kommentarer
Postat av: Zizzi

Vad är det för manus du snackar om? Nyfiken!!

2009-03-02 @ 09:47:32
URL: http://zizzihernqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0