insikt genom Internet

för tillfället är mitt liv nog det mest ointressanta någonsin.
usch. jag sa innan att jag var nöjd med mitt borås och så..
men det börjar krypa i mig.
visst är det skönt att få gå till jobbet mellan sju och fyra. komma hem.
exercisa. rida. kolla tv. gå till träggan på lördagar. på bio ibland.
men ahh.. kan man detta nu?

det kryper i mig som attan. Internätet och facebook ger mig ångest.
jag funderar på att sluta snoka runt på vad folk håller på med.
just nu känns det som att alla är ute och far eller och pluggar någonstans.
många är utomlands och får jättemånga erfarenheter och upplever
spännande saker..

och vad gör jag? övar min bilkörning tjugo minuter om dagen, till och från
jobbet.. olika väglag ibland.
fy fan va meningslöst.

pratade med cöjs igår. han drar till australien igen om ett par veckor. det
var nästan så jag sa att jag skulle åka med. fast det är kanske med lite kort
varsel.
men ska bannemej ta mig en rejäl funderare över vd jag ska göra med mitt liv.
det här duger inte.
men vad gör jag med hästen? det är frågan.. jag måste hitta någon som hjälper
mor i sådana fall... och hon kommer ju för övrigt få dåndimpen.. ojoj.
det är nog nästan lika illa som att släppa idén om att jag skulle tatuera mig. haha.
hade en idé om en gren av ett kinesiskt körsbärsträd från foten och uppåt på benet...
mor trodde hon skulle smälla av. reaktionen på en utlandsvistelse a lá det längre
slaget har nog ungefär samma effekt.



ajaj, ser aningens ond och nygjord ut, men något sådant kanske?
fast nerifrån foten och upp på vaden då... ?
äh jag vet inte.. kanske för tråkigt. fast det passar väl då kanske.
som jag.
bläääk. tråkig och förutsägbar.
vad sägs om en dödskalle mitt i pannan i stället? näeee.. fy.

usch.

nä. på med joggingkläderna. det måste bli ändring..
hum, var är min mobil.
leta.

m.

ps. hannis har nog flyttat. vet inte vart, men till vem. hon har lämnat mig. så känns det iaf. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0