framgrävd sax

haha.
tro't eller ej. jag har grävt fram saxen. har spelat en timme nu och hjälpes. det var riktigt najs. det var alldeles för längesedan. insåg inte innan nu hur mycket jag faktiskt har saknat det.
trots ringrostighet var det riktigt roligt. möjligt att jag gör om det snart igen och kanske att jag sätter igång igen också. hade varit fint att vara med på skolavslutningarna med orkestern :) sommarn börjar inte innan man varit på en sådan med den blomstertid nu kommer i körka.
    - did you know this about me?
..................... bandcamp
.....m
m.

Kommentarer
Postat av: kung emanuel

du ska inte spela på nån musikskola, gå med i ett band ist ffs!



pelle e ju känd för att hitta på.



"som man tappar på, då kan pelle hitta på"

2009-03-26 @ 10:08:03
Postat av: Anonym

i vilket band då?

2009-03-27 @ 00:55:18
Postat av: Joakim Wennberg

Nää, det visste jag inte om dig :P

2009-03-29 @ 21:23:04
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0