dagen till ända. nu: sängen

gårdagskvällen var fruktansvärd. usch vilken dal jag ramlade ner i.
men efter diverse samtal hit och dit med olika hjälpande vänner så kändes det lite bättre
och idag var jag nästan människa igen. amse hjälpte ännu mer och på frukosten
plingade telefonen och då kom det t o m ett leende.
sedan rullade det på och resten av dagen blev rätt bra.

åkte hem till mor och far, tvättade pärlan så nu blänker hon:)
sedan red jag på banan med Kirre, han var riktigt duktigt och i fin form idag.
efter det åkte jag till Linnéa som bjöd på monstergod kvällsmat:D

nu ska jag sova mig. funderar på att värma vetekudden och krypa ned med den.
så himla kallt i sängen. bara jag och björne liksom..
jag har ingen mat till i möra så får nog följa med några gosar ut och äta. synd. haha

puss m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0