nattuggla

har på senare dagar gått och blivit en s k nattuggla. det är inte klokt, men jag kan bara inte gå och lägga mig. har alldeles för mycket saker att dona med, hinner inte sova . eller?

joh, från och med nu börjar jakten på sömnen igen. i natt sov jag två timmar, det tog väl cirkus sex timmar efter uppvaket innan jag kunde känna mig som människa igen.

nu har jag och hannis nog ätit ett kilo grönsaker var.. fast det är gott och visst är det väl nyttigt också?
    detta kanske blir min första långlediga helg på ett tag. det kan bli najs. den börjar i morgon kväll.. najs med fredag på en torsdag. helgen blir löööööng.

du e la go - kapten röd. träggan. vi längtar. m.

Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

Hehe...du har alltid roliga avslutningar :D Tack för inlägget. Ja, du får se till att sova bra men jag vet hur det är. Mycket lättare att vara uppe sent än att gå upp tidigt, i alla fall för mig! kramar

2009-01-15 @ 18:09:31
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0