hemmafrun

fy fan. min mamma skrattade åt mig när jag berättade hur städsituationen ser ut här hemma i kollektivet. på något konstigt sätt är det jag som har blivit "pedanten" fast jag är långt ifrån pedant. jag har nog typ aldrig städat hemma (hos mamma och pappa).
och här diskas det och damsugs och skuras. det är faen galet och sketet blir det och nu förstår jag hur morsan kunde vara så arg när man kom hem och inte märkte att hon hade städat hela huset. fy faen.

idag ska det tvättas och städas och så ska jag väl dra ner och handla också, i hatobjektsaffärn. fy farao för det förbaskade m*xi. det är stort och otympligt. det enda positiva är att det är stort, sedan hittar man aldrig någonsin något, förutom det man letat efter en miljarder gånger innan. och oavsett om jag ska handla en eller hundra saker så tar det alltid en timma att komma igenom lokalhelvetet. fya!

näh, nu har jag klagat en hel massa. men idag har jag vart arg, så det är väl likasåbra att man spyr ur sig det där svarta som finns inuti så att det kan bli bättre.

förra helgen var god och lång. det var riktgit gott.
kalas blev det också. underbart att röja lite med brydarna.

skulle vart fredag-lördag-kalas den här veckan, men camo krångla till det för i möra så det får väl ordnas upp på lördag antar jag..

mjajaj.. I'll be back.
Kallakallacka kallakallakcka kalla på kapten röd:)

Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

hehe..det blir inte som man tänkt sig ibland:P Men roligt att du fick lära dig den erfarenheten dock :D

2009-01-23 @ 00:16:37
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0