ångest

usch, har fortfarande inte fått på mig joggingkläderna. har suttit i hannis säng och
synpatidatoriserat. nu ska jag springa för jag har suttit vid datorn och kollat gamla och nya kort
på mig och på andra..
och fy farao, vet ni vad jag har kommit fram till, vet ni vad slutsatsen är? jag är inte nojig (nänä)
men så här är det.. antingen träffar man en kille/tjej = glad och lycklig i ett förhållande -> tjock och lycklig
eller så träffar man ingen kille/tjej = ledsen och olycklig -> tjock och olycklig.
hur faen man än gör så blir man fet.
inte många som är i den form de var, inte jag heller. men usch, det här får inte hända. stoppa stoppa stoppa.

ni får förlåta mig, för jag ser själv hur dumt det här inlägget låter. men va faen. ingen ska få gå ner sig så..
jag och hannis vill ha bevis på att det kan gå åt andra hållet.. att man kan bli snyggare med åren.. utan
en miljarder på fickan eller på banken.

fy fan.
ska ta en extra lång runda idag.
ångest, bort!

bläk.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

Hehe..stackare då :) Jag tror att om man blir ihop med en som tränar och vill hålla sig i form så blir det inga problem, man kommer hjälpas åt. Medans om man blir ihop med en som inte tränar så kommer den personen att "dra ner" en tyvärr!!

2009-02-27 @ 05:07:52
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0