will you stay with me, will you be my love among the fields of barley?

we'll walk in fields of gold. we will.

resumé av helgen: riktigt gött att vara ledig i fredags och gotta sig ordentligt. inte för att jag kommer ihåg vad jag gjorde. säkert något onödigt och latmaskaktigt, men det gör inget :)
lördag var det extraarbete och blev förhoppningsvis några kronor rikare. yes yes yes.
sedan bar det av hemåt i en himla parra för att hinna göra sig i ordning för kvällens bestyr. jaja, det blir nog kul var vad jag tänkte och försökte intala mig. påsk, nyår, midsommar.. allt utom julafton har enligt min mening varit förbaskat överskattat. det tycker jag nog fortfarande. men förhoppningen för vad det nu skulle bli av påskaftons kväll var väl .. ah, jag hade inte så stora förväntningar och det kanske var bra för det blev verkligen en riktig höjdare. riktigt trevligt och ett vansinnigt röj! :D

söndag: mådde inte lika dåligt som jag förtjänat, tur var väl det :) orkade till och med fixa i ordning i lägenheten efter lördagens förfest, umgås med hannis, äta pizza och åka till hästen och rida. himmelens vilken fullspäckad dag. trots bakis, fast inte så bakis som sagt. jaja..

måndag: mockade skit hela jaevla da'n. by bövelen! städning av kirres hage stod på schemat, förbaskat tråkigt! hade så tokigt ont i magen också så det var riktigt hemskt. var hemma hos mor och far hela dagen. fick grillat till middag (premiär) och stannade på kvällen också. mm. . får erkänna att jag saknar dem. jupp.

idag var det jobb igen, mycket att göra. men det styrde vi upp. duktiga jobbare.
var och handlade lite efteråt och sedan gick jag en sväng med cissi.. sväng och sväng.. två timmar gött. massa sketsnack. är vad tjejer behöver.
   letar efter en låt som finns inne i mitt huvud, men som inte vill komma ut. jag kan inte titeln och melodin vill liksom inte komma ur min mun så det är en ren omöjlighet att få ens någon annan att förstå vilken låt jag menar. hoppas verkligen att den dyker upp någon annanstans än i min hjärna snart så att jag kan få tänka på något annat..

bara för att ni inte ska svimma för att dagens inlägg är så långt ska jag sluta nu. sorry att jag inte hade något kul att berätta idag. . eva cassidy - fields of gold. våckert :)

m.
17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0