skäll?

fick skäll häromdagen för att min blogg bara handlar om mig och om vad jag gör.

faktiskt så undrar jag om vad annars den ska handla om.
känner att alternativet är att hitta på en fiktionperson som är loooong way more interesting than me, skriva cooola comments på engelska eller göra som alla andra och berätta vad jag hade på mig idag.. det är väl intressant? alternativt ta kort på allt jag upplever under dagen. typ mina rödbetssalladsmackor, mina snygga arbetskamrater och morgondagens outfit.

tycker faktiskt att jag emellanåt är ganska generös med andra saker än dagens göromål. typ tankar (om än löjliga sådana) och annat sköj. haha.



några tips eller idéer om what to write about? allt är välkommet.
skriver förresten mest för min egen skull. skönt att skriva av sig. fast det senaste har jag haft lite tight om tid så har inte ens hunnit starta igång datorn. eller knappt inte i alla fall.

imorgon är det kortege och jag är ju patetisk som klänger mig fast i skolan och mina vänner därifrån, men jag tycker att det är roligt så vad andra tycker om det ger jag blanka tusingen i :D
    fredag: vrävarna på swingelingan. hum, vi har ju faktiskt en vräv i texport crew så kunde var kul att hänka på de andra lagerråttorna (öh, jag är också en :)) och göra stan farlig även på fredag.
         lördag: the day. amsemysegos fyller år på söndag och kalas blir det förhoppningsvis på lördagskvällen då. lär ju bli hur najs som helst!  nu äre näst intill maj och björklöven har som sagt slått ut, häggen blommar och jag är lycklig. vågar jag dra till med en "jag älskar livet"? det är väl knappt för vi vet ju alla vad som händer när man säger något sådant. det dröjer ungefär en dag och så är livet piss. man får aldrig ha det/tycka att det är för bra liksom:)

vi kommer vara såååå fräscha på jobbet på måndag. vilken dunderhelg. näh, förväntningarna är inte höga. de är skyhöga.

tack och hej!
m.
2. det är inte klokt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0