fisfenomenet

hum.. har gått och funderat sedan ett par dagar tillbaka (då detta diskuterades) om jag skulle ta upp det här eller inte. med risk för att äckla en och annan så gör jag det ändå. gissar att alla redan vet att det roligaste jag vet är kiss och bajs. förlåt. jag har inte vuxit ifrån det där än. kommer nog för alltid att befinna mig i den så kallade kiss- och bajsåldern:)
   det spelar ingen roll när det är eller hur jag än försöker undvika ämnet. jag återkommer alltid till det. oavsett tillfälle (ibland aningens olämpliga kanske) så kommer jag alltid att tänka på diverse historier om det ena eller det andra i kiss- och bajsväg. till detta inkluderas även andra äckligheter såsom fis och prutt som kräks. hahah, skrattar redan för mig själv.

viktigt klargörande:
måste bara poängtera att inget av det som står ovan någonsin drabbat mig.. jag har liksom aldrig kissat eller bajsat eller gjort något annat av det där suspekta ovanstående. okej? eller kanske någon gång.. men det som kommer ut där bak är bara små rosa hallonpuffar. typ.

då till det spännande som jag diskuterade med en nära vän. är det inte alltid så att om man har en bubblig mage en dag och liksom måste släppa sig (har aldrig hänt mig, men vet en kompis kompis som har gjort det) så känns ju det alltid lite jobbigt sådär. särskilt om man befinner sig någonstans där någon annan kan dyka upp. men är det inte så då att man ser sig omkring, liksom för att försäkra sig om att ingen ska råka komma ivägen för ovädret och blåsa omkull.. öhh.. ser sig ommkring. konstaterar att ingen syns till och sedan så jah.. ni fattar va? prutt. och vips, vad händer då? det dyker upp folk från både höger och vänster .. de simmar rakt in i molnet som bildats av stinkbomben och enda sättet att slingra sig ur detta hemska scenario är att säga typ fy vad det luktar här, är det någon annan som känner det? eller liksom bara lägga benen på ryggen. alltså detta slår aldrig fel.. det är helt sjukt!

något annat som är helt sjukt är trappmaskinen eller vad man ska kalla den på gymmet. galen maskin. crazy. ja, det finns inte ord för den. för det första ser man helt tokig ut under själva övningen, det känns också tokigt och det är helt sjukt jobbigt. jah, som sagt. sjuk maskin. jag och hannis hade roligt iaf och tajta rumpor ska vi få. beach 2036. satsat och klart.

god natt. nu ska jag sova (eller vrida mig sjuttioarton varv i sängen).. fattar inte vad det har tagit åt min sömn?
jaja.. :)
hör av er !
m.

tio
nio.
igen, säger ni?
ja. förlåt.
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0