ännu en dag till ända..

det är inte klokt. går och väntar på något bättre, på att livet skall börja.
hehe. undrar när det sker. tsss..
tog en löparrunda och käkade lite god mat med bästis. gött det! nu ska det sovas, på med ljudboken. inte för att det finns någon särskild anledning idag, utan bara för att jag vill lyssna.

verkar som om hannis än en gång flyttat. det är så synd. vi bor ihop och ses knappt alls. galet. hanna och jag springer åtminstone på varandra några gånger i veckan.

hur som helst så är det fredag i morgon, känns som om det är fredag nästan jämt. fast det är nog alla andra dagar lika ofta som fredag kan jag tro..

heja wow-jocke!

jag ska för övrigt och eventuellt bli t-shirt tryck. det var väl smickrande?
p o k
go'natt
m.
15

Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

Hehe...i maj har du väl sagt att något nytt ska börja i alla fall :p



Vad är det för tryck?



Ha det..

2009-04-18 @ 04:38:03
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

foto på mig = tryck på en t-shirt :)

2009-04-19 @ 01:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0