Skratt

Var nog aningens överspänd idag på juridiklektionen, vi skulle ha redovisning så det kan berott på det.
Hur som helst så bröt jag ihop fullkomligt då Frida hade sin redovisning.. Hennes framtoning var helt underbar och hennes sätt att framföra allt var på något vis så aggressivt, det blev i alla fall för mycket för mig och jag bara låg på bänken och vred mig av skratt. Det var sådär riktigt illa så att man aldrig kan sluta liksom.. Jag var tvungen att bita mig hårt i armen och handen och var helst jag kom åt för att jag inte skulle frusta rakt ut. Det var hemskt men härligt. Det är sällan man skrattar så vansinnigt. :D

Över och ut. J?

Äh.
M.

Ps. Mina bästa hälsningar till min blivande bloggläsare Kalle som tycker att det här med bloggar är pest och pina och det töntigste man kan ägna sig åt. Men jag jär villig att erkänna att jag nu för tiden har alldeles för lite att göra såhär om kvällarna så att det blir riktigt nice att fördriva tiden här. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0