Mjahaja..

Idag är dagen före inlämning av hemtentan. Detta har hängt över mig i veckor och jag har självklart inte gjort något åt hänget förrän idag, sista dagen. Som vanligt får man väl säga. Det har nog aldrig hänt att jag har gjort något i tid, jobbar bäst under press så att säga.

Kan vidare berätta att jag inom en snar framtid skall göra fysprov till intagning till polishögskolan. Önska mig lycka till, det kan behövas =D

I söndags var jag och inhandlade förnödenheter till lägenheter, alltifrån större säng till byrå och köksbord.. Fan tjejor, det här blir underbart..
   Det värsta är att i vår lägenhet kommer det alrig att sovas.. för vi kommer alltid att sitta i köket med en kopp varm chocklad, te? och reda ut livets problem. Fuck telefoner.. snart blir det IRL.

Jag är fortfarande en hönsmamma, jag vet Sebastian.
M.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Du är ingen hönsmamma. Du är HÖNSMAMMAN.

2008-11-14 @ 13:27:58
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: Sebastian

... och Travolta fortsätter dansa - det är en sak som är säker. En dag skall Träggans förlorade son återvända - och då hoppas jag du står vid min sida och betalar inträdet. ^^

2008-11-14 @ 13:34:09
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0