I'm back

Linnéa har blivit lite brunare än vad hon var innan. För nu har hon toksolat i två dagar:D Haha. Jättebrun. Vi ska jämföra armbrunhet nu, och gissa, jag förlorade tävlingen. Usch. Och värre lär det bli för snart drar hon och Hanna iväg till Thailandet. Huvaligen. Vi kommer inte ses på två månader för sedan ska jag ju på praktik uppe i Hällekis en månad. Det är sjukt jag vet.

Nu ska jag kolla klart på idol och se vem som vinner ikväll, eller rättare sagt vem som åker ut. Jag och Linnéa har röstat på Robin:D Snygging! Mmmm! Fast Kevin sjunger nog bäst.

I morgon går flyttlasset. Ska nog åka och köpa en soffa och några fåtöljer. ASnajs.

Förlåt frånvaron här. Det ska bli bättre nu, och snart för då ska jag köpa en egen dator att ha i lägenheten.

Tack och hej leverpastej.
xoxo M.

Kommentarer
Postat av: Linnéa - Our Way

Hej lilla thilda :D haha



Såg din lilla syster på fashion market men hon hann smita innan jag kollade läget. Hur gick det i fredags kom hon hem eller kröp hon ner i hans säng? haha



Gick det bra med flyttet? Måste få komma och kika på hur ni har det snart! Puss puss (L)

2008-11-30 @ 21:10:55
URL: http://ourway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0