Det är fredags kväll... ägnad Sebastian

Hej hopp gummisnopp:D
Sitter hemma hos Linnéa och myser. Fy farao vad underbart det är med lediga fredagar.
Idag steg jag upp i ottan och släppte ut djuren (hästarna) och skötte diverse glamourösa sysslor i stallet (mocka bajs). Alla tiders vill jag lova! Sedan bar det av hemmåt på min röde springare (cykeln) och gled ner i datorstolen där jag avslutade den bästa hemtentan jag någonsin skapat -eller inte. Jo, den avslutades, men den blev kanske inte riktigt det bästa jag gjort. Jag hoppas i alla fall att jag blir godkänd. Då är det bara juridiktentan och fysproven som fortfarande hänger som ett tungt regnmoln under mitt huvud. . Hur som helst, nu gör vi skiten -och vi gör den jävligt bra :D'
    Efter att tentan var ivägskickad till den förhoppningsvis jättenödjda etiklektorn Larsa så bar det iväg in till staden för att fortsätta inhandlingen av diverse förnödenheter till lägenheten. I morgon skall jag och Hannis iväg till Knallis och sedan till Dalsjöfors och eventuellt också till Viskafors.. Vi ska kika på soffa till vardagsrummet, men nu när jag sitter här i skrivande stund så kommer jag på att jag inte har ringt annonsören och frågat om vi kunde komma i morgon. Så får nog slå honom en väckande pling i mörrn bitti.

Hann för övrigt med ett ridpass uppe i ridhuset idag också, så himla fint att rida inomhus när regnet vräker ned utanför. Då mår jag som en prinsessa. Saknas bara prins. Fast jag har ju Kirre, hästen, men han är kung<3

Vid femtiden skulle jag, Niclas, Anna och Yasmine till I15 och dra en löprunda, men vid rekognoseringen upptäckte vi att det saknades belysning på vår planerade träningsplats och då vi inte är riktiga nattugglor så drog vi till kransmossen och sprang istället. Vi var faktiskt riktigt duktiga, sprang en himlans massa kilometer. Underbart. Fysproven, här kommer vi. Hehe. Vi får väl se hur det går, men nu har vi ju i allal fall gjort det en gång, så då kanske det kan upprepas. Hoppas att det finns risk chans för det:)

Fy fan va redig jag har vart idag och nu sitter jag och klämmer på LInnéas KULA. Hm, ja det kanske kan undras vad det är för något, men ja.. det lämnar jag nog därhän. Biceps.

Vi har tryckt i oss varma mackor och morötter och dip och fyy va fint. Vi har för övrigt dregglat framför tv:n och Robin B i idol, GODING.

Mjaha, vi får se hur det går i morgon med min vita lördag. Det finns risk att det inte blir så. Ja ja, upp till bevis i morgon.
Böhö.
Nu lägger jag ned.

Älskar sebastiansvenson 's blogg<3 och Sebastian också.. sikken grabb.

Jag sover lite mindre än vad jag borde, det är för att ge de andra flickorna en chans...

M.

Heeerrå

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hoho, i helgen blir ingen disco-kula då det bär av till storsta'n imorgon med pick och pack. Däremot vankas maskerad här i hemstaden nästa fredag. Blir'e en Träggan på det lovar jag något oförglömligt. Hoppas din helg blir party kära du! <3

2008-11-15 @ 00:38:25
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: frugan

haha du det var bara du som dregglade framför tv. :P haha rätt ska vara rätt ;) Hoppas det gick bra med soffan och allt. Får höras av i veckan! (L)

2008-11-17 @ 14:09:16
Postat av: GUD

Hmm... bloggare va. Har finally läst den där bloggen du pratat om. it's nice... gillar speciellt bilderna.

ha de gött! mvh Fred-Rick Oscar Gustav Gustafsson Yngvesson

2008-11-24 @ 16:58:36
URL: http://GUDgillarintebloggare.antiblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0