iDAG

Hm hm.
Veckan som gått har varit häktisk. I tisdags gjorde jag tenta i juridiken, får hoppas att jag blir godkänd på den. Sedan var det bara att fortsätta ladda inför fredagens fystest. Åkte till växjö i torsdags eftermiddag och var väl framme vid 21-tiden.
Laddad till tänderna slöt jag upp med andra boende på vandrarhemmet Växjö city. Trevligt trevligt, träffade Malin som också skulle göra fysen på fredagen. Härlig tös.
   Somnade tillslut trots lyhörda rum.
Fredagen gick väl bra, gjorde en hyfsad tid på löningen och klarade mig under tidsgränsen med 43 sekunder. Klarade även Harres test, "hinderbanan", två sekunder under tiden. Men när det kom till fetingdockan sa det stopp, det monstret vägde mer än vad jag klarade av och det var bara att erkänna att han med sitt hånflinande ansikte hade besegrat mig :´(.
   Var faktiskt aningens deppig, men det var inte mycket att göra åt saken, idag har jag släppt det. Det är bara att ta nya tag. Mycket styrka. Det var ju att jag var så orolig för att inte klara löpningen, så jag har satsat allt på konditionen och för lite på styrkan. Jaja..

På fredagskvällen flyttade jag in i lägenheten på riktigt. Har nu mer alla mina pinaler i mitt stooora rum på Trandhattan. Hehe, har jag gått och blivit Tranhattanbryyyd, it's a nice. Det är helt enkelt underbart.
Fredagskvällen blev väldigt najs, framför tv:n, efter en häktisk stund mellan hyllorna på ICA Maxi. Himlans sk*taffär, man hittar ju inte varenda dugg, som Pippi brukar säga.
   Lördag och Träggan, kunde det bli bättre? Jag och Hannis paniktokförfestade i lägenheten på typ en timma blev vi kanackas och travade iväg glada i hågen till staaaans bästa hak:D haaha.
Även det blev trevlig och aftonen avslutades också på ett trevligt sätt... Så fint att komma hem med alla och ha lägenheten full och mysig och sitta och prata och äta fyllemat. Hihi.

Lördagen var också najs, gjorde inte allt för mycket. Tog bilen hem vid 18-tiden på kvällen och red. Det var det enda. Tror jag gjorde ett försök att diska i lägenheten också.

På fredag skall vi ha julfest med jobbet, det kan bli kul. Det lär bli kul.

Glöm dina problem, i morgon kommer nya!

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0