Gott nytt år:)

Får hoppas att nästa år blir godare än detta varit. Inte för att jag ska klaga för jag har varit med om diverse fantastiska saker under året som gått. Inte för att jag minns någon sådrär speciellt utan för att så måste det vara?
Haha.
Nej skämt åsido, året som gått har vart bra. Jag hann med min sista termin i gymnasiet. En underbar student och härlig sommar med flera veckor i Grekland. Sedan blev det en fantastisk vecka ute i Hjälmared utanför Alingsås där man blev ännu mer pepp på polisyrket. Har gjort diverse prov för att ta mig in på polishögskolan, men som ni har hört gick det inte hela vägen. Nya tag!
För att fortsätta att prata om min karriär så sa jag upp mig på ICA som vart en bra arbetsplats för att istället dona på Texports lager på Ramnaslätt. Fantastiskt ställe med underbara människor:D En arbetsplats jag inte är sugen på att lämna i första taget.

Tråkiga som hände, men som kanske var bäst för båda parter var väl att det tog slut mellan mig och Kalle. Fint par, men det höll inte i evighet. Trots att jag var stensäker på att vi skulle gifta oss och skaffa barn och hund och volvo och villa och flytta till värmland och allt. Så hade det kunnat bli, men så blir det inte.

Har fått en praktikplats på ett säteri i Hällekis, RC Horse-vision. Det blir fint och jag är borta f o m första februari till första mars. Jag och Kirre ska liksom på utbildning och arbetsläger:D Det låter hårt, men det kommer säkert bli lärorikt som attan.

Under hösten har jag också hunnit med att trampa på en hel del ömma tår och var de inte ömma från början så har jag sett till att de blivit både gula och blå. Borde ursäkta mig för alla offer. Förlåt. But a cow's got to do what a cow's got to do. Jävla kossa.

Hur som, gott jävla nytt år på er:D Jag ska fira nyårsafton för första gången på cirkus 5 år. Det är upplagt för katastrof, men jag börjar bli van. Jag har dock en förhoppning om att det faktiskt kan komma att bli riktigt trevligt och jag är så glad att jag är bjuden på lite kalas så att jag inte behöver vara så jävla bitter över det fucking jävla nyåret. Usch vad det blev en hel massa svärord här men jag hatar verkligen den här dagen.

Nu ska jag och rida.
Botten upp och resten mellan låren.
Över och ut.
M.

Kommentarer
Postat av: Kallis

Volvo!? jag ville inte ha ngn volvo! Jag trodde vi skulle ha en Audi, tur att vi gjorde slut de ska då säjas...

hehe

2009-01-03 @ 00:54:55
URL: http://hatablogg.antiblogg.nu
Postat av: mathildak

ja det var väl en jävla tur. . inte överens om något. fast jag hade väl iofs inte bangat för en audi..

2009-01-04 @ 02:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0