resumé

hej hopp.
årets första dag, finfin. drog mig till cirkus fyra. helt okej om ni frågar mig. det är så skönt att få göra så i mellanåt.
gårdagen var trevlig som attan, god mat och gott sällskap. men dock något för torr för min del. var i princip nykter och det var inget som jag hade någon uttalad eller för den delen outtalad önskan om. kiligt värre.
men jag hade väl bara mig själv att skylla.

jahaja.. slutsatsen man kan dra är väl att nyår är vad det alltid har varit och kommer väl så förbli. aningens överskattat. festmässigt ligger lördagskvällarna på topp:D

over and out.
m.

Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

Hehe...har du sett avsnittet? Kändis kanske du kan kalla mig när jag varit med i något i USA under 09, är ju värt ett försök;) Inte vetat om att du haft blogg...ska se om jag hinner läsa igenom det lite nu annars blir det senare:D kramar

2009-01-02 @ 02:08:06
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0