spara och slösa

tror nog att jag har gått och fått två personligheter. haha.
nejdå, men idag har det både sparat och slösats.
var på gbg horseshow och på eurohorse, inhandlade diverse (o)nödvändigheter..
det känns ändå bra.

nu har jag suttit hemma och betalat mina skiträkningar, inte för att det kostar mig
något att skita utan för att räkningarna jag får är skit.

annars är det lite sådär halvruttet. väntar på maj. fast det är lugna. styrka och tålamod.

helgen var trevlig, fredag kväll och jag åkte hem till mor och far och åt gott och satt framför
brasan och tittade på tv.. somnade i soffan -just som i gamla tider.
sov ute i sparsa med manligt sällskap i sängen -hör och häpna! hehe, petter heter han.
min stora kärlek. han väger säkert åtta kilo och är väldigt hårig, till och med om svansen.
- en katt. :)

lördag: jobb, mina kära kamrater och jag gjorde en hel massa nyttigt på jobbet. skönt.
sedan hemkomst vid kvart över tre. har kommit fram till att om man missar alla rödljus och
grejer så är man hemma på tranhattan på elva min. inte illa. undrar om jag kör som en biltjuv.
hann med ett två timmar långt skypesamtal, gjorde min dag och antagligen även min vecka.. <3
lördag kväll: löprunda runt halva stan. friskt. hehe. snöstorm typ och svårt att se med två kilo
snö i vardera ögat, men det gick.
sedan finbesök i form av cissi och jossan. vi mös lite framför tv:n. var väl meningen att vi skulle
kolla festivalen, men det blev inte mycket av det. sedan hot chic...
jag somnade i soffan på lördagskvällen också. sedan ringde min telefon och jag for upp som
skjuten ur en kanon. missade samtalet. telefonen låg i min säng och där hamnade jag också
och somnade igen -ifrån mina gäster. pinsamt ;P
söndag: sprungit runt på mässan i scandinavium. najs. dyrt.
inhandlat: nytt träns till kirre, fräscha lindor, hårmasagare, kroppspealingmojj och lite annan shiet.

kortvecka väntar. mån-tors. skönt som attan.
nu ska jag åka och handla i min favoritaffär (inte).

tjingeling.
kan vänta länge.
m.

Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

Good, och jag försöker :)

Hehe...tycker inte de är oviktiga, de är intressanta och roliga!! :D

Hehe...vad är det för speciellt som händer då? Ditt "läger" eller ??

Hehe..det låter bra det..kramar :P

2009-02-24 @ 04:35:40
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0