vackra människor

påskafton blev en riktigt lyckad tillställning, även om jag för en kort stund blev lite illamående. riktigt trevligt och faktiskt röck'n'röll:) najs!
   vi var vackra och idag har jag tänkt på hur sommarvackra alla människor blir när det är semester, helst utomlands. solbrända, sommarlediga kroppar skriker lycka och obekymrat vandrar de runt på stränder och turiststråk. så vackert. kom att tänka på detta idag när jag och hannis satt på balkongen och njöt i vårvädret. det är ju helt underbart faktiskt! finns inte mycket som är bättre.
   jag känner livet i mig (inget barn) mitt eget liv. härligt. lycka. pizza till lunch, trots en tom plånbok. jaja, något måste man väl få unna sig?!
  blomsterexplosion i sola. fantastiskt!

har faktiskt till och med varit lite nyttig och städat och tvättat och haft mig. jag och hannis var nere och slängde skräp på återvinningsstationen också. duktiga!! snackade om vi skulle leta fram studsmattan, det vore något!
   nu har jag installerat högtalarna som jag fick på min födelsedag i februari, har du glömt det? (emils pappa). jaja, bättre sent än aldrig. ska inviga om en sekund, sedan väntar stallet och en stund med kirre. uteritt med madelene. dags att sätta fart. bråttom bråttom. skulle mötas vid halv sju.

grannarna är lyckliga, de har köpt en ny gräsklippare som de idag har invigt. inte vad jag var sugen på. satt som sagt ute på balkongen, då skulle de dra igång och lång tid har det tagit. verkar som om de aldrig klippt den där gräsmattan tidigare.. jag gick in en stund och då slutade det. gick ut och satte mig igen och vad hände då? -gräsklipparen gick igång igen. det är inte klokt.

vill minnas att det var något roligt jag skulle berätta, men har glömt. det kommer nog. tids nog, tids nog. allting har sin tid. tackar gud för att han är så vänlig och hjälper mig med saker och ting. -nej, jag har inte blivit religiös.

tjingelng. bara 19

m.


Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

Hahahhahaha...såg "oviktigt vetande" först nu :P Har du haft det länge...

2009-04-13 @ 04:07:43
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/
Postat av: mathildak

hehe.. ett tag:)

2009-04-14 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0