trogna läsare..

tänk att det finns sådana. hehe. det är kul när ni avslöjar er.
fast jag är tydligen lika bra, bättre, än ni är på att avslöja mig. oj. det där blev rörigt sorry.

igår var det lite förferra här, sedan var vi hos kontors-freddan och kalasade. riktigt roligt och röj fixade dhl-gänget. hade nog blitt ändå, men vi bidrog nog. lite i alla fall. haha. vi är alt ett gott gäng.
   nu sitter jag själv hemma. hanna och hannis har dratt iväg. rätt skönt med lite lugn. inte för att de brôtar så mycket, men ändå. nu är det luuugnt. mor och far är på ikea och jag har gjort en liten beställning hit till lägenheten. har tänkt att vi ska byta gardinstänger nu äntligen. det tog bara några månader. nu har vi förresten bott här i fyra. det är ganska duktigt. hehe, ingen tid tänker ni kanske. men det är det.

annars då?
hästen har tagit av sig skorna.. han anammar det här med vår. strunt också. nu kan jag inte rida. men då blir det ju lite tid för annat, tills vi fixat nya dojor. sedan ska jag nog försöka hoppa någon dag. det vore roligt, jag är faktiskt sugen på det.
  hade för övrigt varit gott att inte festa varenda jävla helg. ska sluta med det. men när jag och hannis diskuterade det i morse så kom vi fram till att det är så gott som kört. för det är tillställningar varje helg och näst intill uteslutet att inte ta sig ett glas eller två.. eller tre för den delen. inte klokt. sjukt att man ska känna ett krav att partaja. haha. fast det brukar alltid vara kul när man väl ger sig ut. men men.. fast har kommit på vad det är som saknas. men det säger jag inte till er.

jaha.. och så såg vi idag att det var någon sorts kampanj den här helgen med tv-kanaler. så här har vi suttit utan att titta på tv på hela helgen när vi hade tokmånga kanaler att titta på. humf. jag ska skaffa dem permanent. även om hannis tror att det skulle vara en källa till kommande bråk. men det tror jag inte. det hade varit ren och skär lycka att få se något annat än antikrundan och andra avenyn.

about andra avenyn som har blivit det enda tv-program jag följer, men då aldrig på tv:n utan på svt play.. haha. så vet jag inte om jag kan fortsätta att titta på det längre. för har fått reda på att kartongpeter har sett vart enda avsnitt och vet inte vart i våra likheter ligger. hoppas att det stannar vid andra avenyn.. OBS! ingen behöver hjälpa mig med fler likheter :P

måste än en gång premiera spotify, världens smartaste. världsbäst helt enkelt :) riktigt smart och bra. så bra..
ska nog pallra mig ut för lite frisk luft snart. lite instängt här. trots att fönstrena stog på vid gavel efter gårdagens förfest och hela natten så det var väl typ fyra grader här inne i morse...
...precis som det var i vår frys häromdagen när den hade bestämt sig för att det inte gick att stänga dörren till den. var tvungen att slänga massa bös. men men.. det var ju bra att jag fick rensa lite i min fem-literslåda. så nu kan jag handla igen;)

tjingeling.
jag är glad idag. även om jag lipat lite till fields of gold. fast det är mest för att den är vacker och inget annat.
27.

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0