regler på jobbet?

hum, nu är det så att jag har hört att man inte får kramas på jobbet.
vad är det för trams? om man tycker om sina arbetskamrater kan man
väl få krama lite på dem om man vill ( om de samtycker förstås ;P ) ? eller?

och vet ni vad som var argumentet? för att de som inte får en kram kan
känna sig utanför..
vill man ha en så får man väl be om en?
dagisnivå.

nu ska jag springa av mig lite irritation.
kärlek till dig som är värd det.
antar att du vet vem du är :D
//gosematte gosematte ...


Kommentarer
Postat av: Joakim Wennberg

Hehe..håller med dig! Är väl vuxna som jobbar på ditt jobb eller?! :P

2009-02-27 @ 04:50:23
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/
Postat av: mathildak

man kan ju undra.. men en sak har jag lärt mig. vuxna är aldrig mognare än barn. de är bara större i storleken. i alla fall vissa..

2009-03-02 @ 20:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0